Διαχρονικά, τα κτηνιατρεία βασίζονταν στις προσωπικές συστάσεις και στους κατοίκους της γειτονιάς, επομένως είχαν ως βασικούς πελάτες όσους έψαχναν για κτηνιατρείο κοντά τους.
Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει και οι αξιολογήσεις διαδραματίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στην επιλογή κτηνιατρείου. Η συντριπτική πλειοψηφία διαβάζει πλέον online αξιολογήσεις πριν αποφασίσει σε ποιο κτηνιατρείο θα εμπιστευθεί την υγεία του κατοικίδιου της.
Ορισμένα μικρά κτηνιατρικά ιατρεία ίσως πιστεύουν ότι μπορούν να συνεχίσουν να τηρούν τις παλιές παραδοσιακές στρατηγικές για την προέλκυση νέων πελατών. Ωστόσο, ένα μεγάλο μέρος τους εμπιστεύεται πλέον τις διαδικτυακές αξιολογήσεις όσο και τις συστάσεις.
Εξάλλου, είναι πολύ πιο εύκολο να αναζητήσεις κτηνιατρείο online και να διαλέξεις κάποιο εξειδικευμένο για το κατοικίδιό σου παρά να εμπιστευθείς τυφλά το κοντινότερο.
Τι πρέπει να κάνεις;
Δημιούργησε προφίλ για να δέχεσαι αξιολογήσεις
Το πρώτο βήμα για να διασφαλίσεις ότι θα λαμβάνεις κριτικές είναι να αποκτήσεις online παρουσία. Δημιουργώντας προφίλ στο Google My Business, στο Χρυσό Οδηγό αλλά και στα Social Media διευκολύνεις τους δυνητικούς πελάτες να δουν την επιχείρησή σου και αυξάνεις την αξιοπιστία της μέσω των αξιολογήσεων.
Οι αξιολογήσεις των πελατών πιστοποιούν περαιτέρω την ταυτότητα του κτηνιατρείου, τις παροχές και την γενικότερη εμπειρία ενισχύοντας την προβολή του στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτοματοποίησε τα αιτήματα αξιολογήσεων προς το κτηνιατρείο
Με το κατάλληλο λογισμικό μπορείς να ζητήσεις από κάθε ιδιοκτήτη να αναρτήσει μια online αξιολόγηση. Ο αυτοματισμός αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο όταν χρησιμοποιείται σωστά και είναι πολύτιμος για εξοικονόμηση χρόνου και επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων.
Η χρήση της τεχνολογίας θα βελτιώσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα συλλογής κριτικών. Τα ψηφιακά εργαλεία καθιστούν πλέον δυνατή την απόκτηση αξιολογήσεων με πολύ λίγη προσπάθεια.
Πρόσφερε αξιόλογες υπηρεσίες

Τελευταίο αλλά πιο σημαντικό από όλα. Για να λάβει το κτηνιατρείο σου θετικές κριτικές θα πρέπει και οι υπηρεσίες να το αξίζουν. Εδώ δεν υπάρχει κάποιο κόλπο ή εύκολος δρόμος.
Παρόλο που αυτό μπορεί να φαίνεται σαν κάτι το αυτονόητο, η διασφάλιση της καλής εξυπηρέτησης είναι αναγκαία για τον περιορισμό των αρνητικών αξιολογήσεων. Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται χρόνος και προσοχή για να διασφαλιστεί πως όλη η ομάδα του κτηνιατρείου εξυπηρετεί τους πελάτες με το βέλτιστο τρόπο.
Από την τηλεφωνική επικοινωνία, το κόστος των υπηρεσιών, την άνεση που αισθάνονται τα κατοικίδια έως και την αναμονή, όλα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική εμπειρία.
Οι πελάτες ερχόμενοι στο κτηνιατρείο έχουν προσδοκίες και περιμένουν να έχουν μια καλή εμπειρία για να ξαναφέρουν το κατοικίδιό τους. Είναι πιο πιθανό να αξιολογήσουν αρνητικά μια επιχείρηση όταν η υπηρεσία είναι κακή από το να μην αφήσουν καμία θετική αξιολόγηση ακόμα και όταν η υπηρεσία είναι καλή.