Επαγγελματικός Κατάλογος

5 tips για αποτοξίνωση μετά το Πάσχα!

Η αποτοξίνωση μετά το Πάσχα, αποτελεί αδήριτη ανάγκη εάν θες να απαλλαγείς από τα φουσκώματα που προκάλεσαν τα γιορτινά τραπέζια. Στατιστικά μετά την έντονη κατανάλωση τροφής το Πάσχα, φαίνεται πως υπάρχει αύξηση βάρους κατά περίπου 2 έως 2,5 κιλά. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη σκέψη ότι οι εμφανίσεις μας στην παραλία είναι πια προ των πυλών ακόμη και εν μέσω κορονοϊού, προκαλεί πανικό και μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες διατροφικές συμπεριφορές, όπως η αφαγία ή διάφορες χημικές διατροφές που υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει λόγος τόσο έντονης ανησυχίας, αφενός γιατί τα κιλά αυτά δεν έχουν προλάβει ακόμα να αφομοιωθούν από τον οργανισμό μας, οπότε θα χαθούν και εύκολα, και αφετέρου επειδή ο λόγος που οδήγησε στην αύξηση αυτή ήταν διατροφικές υπερβολές, τις οποίες μόλις καταφέρουμε να ελέγξουμε θα έχουμε λύσει και το πρόβλημα.

Η κα Άννα Κόμπου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος και Επιστημονική Υπεύθυνη της Advanced Nutrition μας δίνει 5 βασικές συμβουλές για αποτοξίνωση μετά το Πάσχα και χάσιμο περιττών κιλών!

Μερικά εύκολα και πρακτικά tips θα μας βοηθήσουν να χάσουμε τα κιλά του Πάσχα:

  • Μείωσε το αλάτι, το οποίο υπερκατανάλωσες τις μέρες που πέρασαν: Το αλάτι είναι βασικός ένοχος για το φούσκωμα που νιώθεις. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να ρυθμίσεις την κατακράτηση υγρών που έχει προηγηθεί.
  • Κατανάλωσε επαρκή ποσότητα νερού (1,5 έως 2 λίτρα/ημέρα): Η σωστή ενυδάτωση θα σε βοηθήσει να δεις το βάρος σου να πέφτει. Πίνουμε νερό για να είμαστε σωστά ενυδατωμένοι και να εκτελούνται ομαλά όλες οι λειτουργίες του οργανισμού αλλά και για να αποφεύγεται η κατακράτηση υγρών, που φέρει μερίδιο ευθύνης για την αύξηση βάρους.
  • Στόχευσε στην ισορροπία της διατροφής αντί στο μέτρημα θερμίδων: Αντί να μετράς 100-200 θερμίδες πάνω ή κάτω, είναι πιο αποτελεσματικό να ασχοληθείς με την ποιότητα της τροφής και την ισορροπία. Για παράδειγμα αν φροντίζεις το πιάτο σου να περιλαμβάνει διάφορα χρώματα, τότε έχεις σίγουρα στο πιάτο σου και πρωτεΐνη και λαχανικά και δημητριακά. Αυτή η τακτική σε προφυλάσσει από υπερκατανάλωση λιπαρών τροφών και από τη μονοφαγία.
  • Βάλε την άσκηση στην ζωή σου: 30 λεπτά γρήγορο βάδην την ημέρα θα αυξήσει τις καύσεις σου σε τέτοιο ποσοστό που θα σε κάνει να βλέπεις τα κιλά στη ζυγαριά σου να πέφτουν. Εάν το βάδην δεν είναι μία δραστηριότητα που σε ενθουσιάζει, επέλεξε τον χορό, κάποιο ομαδικό άθλημα και οτιδήποτε ταιριάζει στα γούστα σου αλλά απαιτεί κίνηση.
  • Φάε αργά: Η πέψη ως διαδικασία ξεκινάει από το στόμα. Μάσησε καλά και αργά την τροφή για να διευκολύνεις τη διαδικασία πέψης και απορρόφησης. Να θυμάσε ότι το στομάχι κάνει περίπου 20 λεπτά να στείλει στον εγκέφαλο το σήμα κορεσμού, οπότε περίμενε 20 λεπτά πριν αποφασίσεις ότι πεινάς ακόμα!

Οι παραπάνω συμβουλές είναι αυτό που χρειάζεσαι για να διώξεις από πάνω σου τα κιλά του Πάσχα και να αποκτήσεις ευεξία και χαρά στην καθημερινότητά σου. Προτίμησε εύκολες και γρήγορες συνταγές και χρησιμοποίησε μπαχαρικά που νοστιμίζουν το φαγητό. Τοποθέτησε την μερίδα σου σε ένα πιάτο κανονικού μεγέθους και προσπάθησε να αποφύγεις το ξαναγέμισμα του πιάτου. Τέλος, γέμισε το το πρόγραμμά σου με δραστηριότητες και φρόντισε ανά τρεις ώρες να τρέφεσαι ώστε να νιώθεις κορεσμό.

Η αποτοξίνωση μετά το Πάσχα, είναι η ευκαιρία να δώσεις στον εαυτό σου την προσοχή που χρειάζεται, να ανανεωθείς και να υιοθετήσεις νέες υγιεινές συνήθειες που θα σε κάνουν να νιώσεις όμορφα τόσο τώρα εν μέσω καραντίνας όσο και έπειτα που θα επιστρέψεις στην κανονικότητα.

Ακολούθησε πιστά τις οδηγίες και θα έχεις σύντομα εκπληκτικά αποτελέσματα. Ακόμη κι αν υιοθετήσεις κάποιες απ’ αυτές τις διατροφικές συνήθειες, θα δεις μεγάλη αλλαγή τόσο στο σώμα όσο και στην διάθεσή σου.

Σχετικά με τον αρθρογράφο

Η κα Άννα Κόμπου είναι Διαιτολόγος-Διατροφολόγος και Επιστημονική Υπεύθυνη του Advanced Nutrition – Πρότυπο Διαιτολογικό & Διατροφολογικό Τμήμα
Βεντήρη Κωνσταντίνου 5, δίπλα στο HILTON, 115 28 Αθήνα Αττικής.

Χρυσός Οδηγός
Χρυσός Οδηγόςhttps://www.xo.gr
Η συντακτική ομάδα του xo.gr, με αξιοπιστία και εγκυρότητα, συγκεντρώνει πληροφορίες σχετικά με θέματα που σε απασχολούν. Στο blog του xo.gr, θα βρεις περιεχόμενο για τα πάντα! Από συμβουλές για την υγεία, την ομορφιά, το παιδί μέχρι χρήσιμα άρθρα για το σπίτι αλλά και συμβουλές για την συντήρηση του αυτοκινήτου σου.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ