Επαγγελματικός Κατάλογος

8 Έξυπνες στρατηγικές για να αυξήσεις τις κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου

Αν δραστηριοποιείσαι στον τουρισμό και, πιο συγκεκριμένα, στον ξενοδοχειακό κλάδο και ενδιαφέρεσαι να μάθεις στρατηγικές για να αυξήσεις τις κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου, τότε είσαι στο σωστό μέρος, αφού ακολουθώντας κάποιες βασικές συμβουλές, θα πετύχεις αύξηση των κρατήσεων στο ξενοδοχείο σου, καθώς και βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της επιχείρησής σου.

1. Μπες σε 3rd party sites για να σε βρουν πελάτες

Ανάπτυξε την παρουσία του ξενοδοχείου σου σε ΟΤΑ (Online Travel Agencies) κανάλια κρατήσεων, όπως είναι, παγκοσμίως, τα Expedia, Booking, Agoda, αλλά ακόμη και πιο τοπικά, όπως είναι το xo.gr. Ετοιμάσου να σε δουν εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο, αλλά και να πληρώσεις την προμήθεια επί των κρατήσεων, τουλάχιστον, του 15% που συνεπάγεται η συνεργασία με αυτά τα μεγάλα 3rd party sites.

Έχε υπόψη σου ότι, λόγω της μεγάλης αναγνωρισιμότητας που έχουν τα ΟΤΑ, μεγάλο ποσοστό επισκεπτών τα εμπιστεύεται, χωρίς περαιτέρω αναζήτηση ή σκέψη. Έτσι, επενδύοντας σε αξιόπιστα agencies δεν έχεις παρά να περιμένεις περισσότερες κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου.

2. Φτιάξε δικό σου site και απόκτησε κρατήσεις στο ξενοδοχείο χωρίς προμήθεια

Καλό είναι να γνωρίζεις ότι πάνω από το 50% των χρηστών των ΟΤΑ είναι αποδεδειγμένο ότι θα επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου πριν την κράτηση και ανεξάρτητα από το που τελικά θα επιλέξουν να την κάνουν.

Το κάθε ξενοδοχείο είναι μοναδικό, με τη δική του φιλοσοφία και τη δική του αισθητική, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να καταφέρεις να μεταδοθεί στον επισκέπτη, μέσω της ιστοσελίδας σου.

Καταρχήν, η ιστοσελίδα είναι απαραίτητο να ανταποκρίνεται σε βασικές λειτουργίες και, φυσικά, να ανταποκρίνεται τέλεια σε κινητές συσκευές, μιας και υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την αναζήτηση ξενοδοχείου το κινητό τους τηλέφωνο. Αλλά, ακόμη, και η γραμματοσειρά, τα χρώματα  και οι φωτογραφίες στο site σου πρέπει να είναι σε αρμονία, να μην κουράζουν τον επισκέπτη και να του υπενθυμίζουν ότι μπορεί να κάνει την κράτηση στο ξενοδοχείο σου απευθείας από τη φόρμα κράτησης, αποκομίζοντας και τα ανάλογα οφέλη που επιφέρει η άμεση κράτηση.

Προώθησε, μέσω του site σου, προσφορές ανάλογα με την εποχή και κέρδισε επιπλέον επισκέπτες και κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου.

3. Επένδυσε στη σωστή παρουσίαση του ξενοδοχείου σου


Εύλογα, βγάζεις το συμπέρασμα ότι η εικόνα του website σου οφείλει να είναι άκρως επαγγελματική και τέλεια αισθητικά, ώστε να κερδίσει τον επισκέπτη και δυνητικό πελάτη του ξενοδοχείου σου από την πρώτη στιγμή που θα ανοίξει τη σελίδα.

Για να το καταφέρεις αυτό, μη φοβηθείς να επενδύσεις στην αποτελεσματική προβολή του χώρου του ξενοδοχείου σου, μέσω μιας ποιοτικής φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης όλων των χώρων, όπως της ρεσεψιόν, των δωματίων, του lobby, των εξωτερικών χώρων, αλλά και των παροχών. Όλοι θέλουν να γνωρίζουν από πριν τον χώρο, στον οποίο θα επιλέξουν να μείνουν για κάποιες μέρες, και, αναμφίβολα, η τελική τους επιλογή και εν τέλει οι κρατήσεις στο ξενοδοχείο θα επηρεαστούν, κατά πολλοίς, από τη συνολική εικόνα που παρουσιάζει ο χώρος σου.

4. Απόκτησε περισσότερες κριτικές

Οι πελάτες που έχουν κάνει απευθείας κρατήσεις στο ξενοδοχείο και έχουν μείνει σε αυτό έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψουν. Ανέδειξε τις εμπειρίες των ευχαριστημένων πελατών σου, με τα comments και τα reviews στην ιστοσελίδα σου, ώστε να κερδίσεις και νέους πελάτες που θα παρακινηθούν από την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση που δείχνουν προς το ξενοδοχείο σου προηγούμενοι επισκέπτες. Παράλληλα, τα reviews πετυχαίνουν την ενίσχυση και βελτίωση της θέσης του site σου στα αποτελέσματα, κατά την αναζήτηση ξενοδοχείου.

5. Στόχευσε στην προβολή στα social media

Στις μέρες μας, όπως και εσύ θα έχεις διαπιστώσει, τα πάντα κινούνται γύρω από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή social media, όπως είναι το Facebook, το Instagram, το twitter και το LinkedIn, για αυτό και το ξενοδοχείο σου δεν γίνεται να λείπει από αυτό το κανάλι, χάνοντας μερίδιο υποψήφιων πελατών. Προώθησε την επιχείρησή σου, αναρτώντας συχνά περιεχόμενο, φωτογραφίες, βίντεο, αλλά και προσκλήσεις σε εκδηλώσεις ή σε διαγωνισμούς.

Φρόντισε να βελτιστοποιήσεις τις σελίδες κοινωνικών μέσων του ξενοδοχείου σου, αναρτώντας όλες τις εταιρικές πληροφορίες, χρησιμοποιώντας υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες, καθώς και το λογότυπο του ξενοδοχείου και συμπεριλαμβάνοντας μια σύνδεση με τον κεντρικό ιστότοπο του ξενοδοχείου.

6. Εκμεταλλεύσου στο έπακρο τα social media

Χρησιμοποίησε τα social media για να δώσεις ωθήσεις τις κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου
Χρησιμοποίησε τα Social Media για να αυξήσεις τις κρατήσεις στο ξενοδοχείο

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τα εργαλεία που διαθέτουν, μπορούν να σε βοηθήσουν να θέσεις συγκεκριμένους και ρεαλιστικούς στόχους για την αύξηση των κρατήσεων στο ξενοδοχείο σου.

Επίσης, επωφελήσου από τις εξαιρετικές επιλογές διαφήμισης που παρέχουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, και αφιέρωσε πραγματικό χρόνο για να απαντάς σε ερωτήσεις ή για να συζητάς με όσους αφήνουν σχόλια για το περιεχόμενο που μοιράζεσαι. Επιπλέον, χρησιμοποίησε hashtag για να διατηρήσεις συγκεκριμένα θέματα σε ένα μέρος, ώστε να μπορείς να τα παρακολουθείς πιο εύκολα, αλλά και να κάνεις το περιεχόμενο ευκολότερο να αναζητηθεί από το κοινό σου.

7. Συμπεριέλαβε τα must visit & must do

Είτε στην ιστοσελίδα σου είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτεις, είναι απαραίτητο να έχεις στο περιεχόμενό σου μια ενότητα με όλα όσα μπορεί να κάνει στην περιοχή σου ένας επισκέπτης που έρχεται για πρώτη φορά. Η φιλοσοφία που πρέπει να έχεις ως ξενοδοχείο οφείλει να είναι μοναδική και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεις και τους δυνητικούς επισκέπτες σου, φροντίζοντας να περάσουν όμορφα και δημιουργικά τον χρόνο τους, όχι μόνο μέσα στο ξενοδοχείο σου, αλλά και έξω από αυτό.

Η συνολική εμπειρία που θα βιώσει ο επισκέπτης είναι αυτό που θα τον κερδίσει και θα τον κάνει πιστό πελάτη σου, ώστε να ξαναέρθει και να χαρίσει περισσότερες από μία κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου!

Εκδρομές, βιωματικές ή στη φύση, επισκέψεις σε μουσεία, φεστιβάλ και αρχαιολογικούς χώρους είναι μόνο κάποια από αυτά που μπορείς να προτείνεις στον επισκέπτη, γιατί μη ξεχνάς ότι όταν φιλοξενείς κάποιον, θέλεις να περάσει καλά καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του.

8. Συνεργάσου με ταξιδιωτικά πρακτορεία και δες τις κρατήσεις στο ξενοδοχείο σου να αυξάνονται

Τέλος, δεν πρέπει να αφήσεις ανεκμετάλλευτη τη δραστηριοποίηση ταξιδιωτικών πρακτορείων στην περιοχή σου, και όχι μόνο. Ο τουριστικός κλάδος είναι από τους μεγαλύτερους στη χώρα μας και αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πληθώρα τουριστικών γραφείων που μπορείς να έρθεις σε επαφή και να διεκδικήσεις μερίδιο από την πελατεία τους. Γνωστοποίησε την παρουσία του ξενοδοχείου σου, ανέδειξε τα προτερήματά του και τις ανέσεις του και ανέπτυξε προσοδοφόρες συνεργασίες για που θα οδηγήσουν στην αύξηση των κρατήσεων του ξενοδοχείου σου.

Ακολουθώντας προσεκτικά τις παραπάνω 8 συμβουλές, μπορείς να διασφαλίσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική διαφήμισης και να πετύχεις, έτσι, αύξηση των κρατήσεων στο ξενοδοχείο σου. Μη ξεχνάς ότι ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός, όπως άλλωστε και η φιλοξενία που μπορεί να του παρέχει το ξενοδοχείο σου.

Κατερίνα Καραμίχου
Η Κατερίνα τελείωσε το Τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, άφησε την αγαπημένη της Ζίτσα, ένα πανέμορφο χωριό στα Γιάννενα, και ήρθε στην Αθήνα. Ανήκει στην οικογένεια του Χρυσού Οδηγού από το 2004.

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ